Ön Internet Explorer 6 böngészőt használ. Ez a verzió elavult.
A gyorsabb és megbízhatóbb böngészés érdekében javasoljuk, hogy váltson a következő verziók valamelyikére:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Szervizelési információk

A szervizinformációk mellett regisztrálhatja is termékét javításra és követheti a javítás folyamatának állapotát.

Javítószolgálat

Professzionális hangrögzítő rendszerek

Az Olympus professzionális diktafon rendszereivel kapcsolatos kérdéseivel kérjük, keresse helyi Olympus professzionális diktafon rendszerekkel foglalkozó partnereinket.

Kérjük, keresse az Önhöz legközelebbi Olympus partnerünket itt

Ügyfélszolgálat
Szervizeléssel kapcsolatos kérdések és támogatás
E-mail: audio.repair.hu@olympus.eu
Tel.: +36 1 696 -0721

Nyitva tartás: H-P: 10.00-18.00, Sz-V: Zárva

Diktafonok

Az összes többi audio termékre az alábbi ügyfélszolgálati információk vonatkoznak.

Kattintson a kívánt témakör címére:

Technikai jellegű kérdésem van egy Olympus audio termékkel kacsolatban.

Küldje el kérdését e-mailben az Olympus ügyfélszolgálati munkatársai részére, vagy hívja őket telefonon. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

További információkért kattintson ide .

Mit tegyek, ha Olympus készülékem meghibásodott?

Először olvassa el a használati útmutatót . Szükség esetén keresse fel viszonteladóját , aki megvizsgálja a terméket, és szükség esetén továbbítja nekünk, vagy juttassa el a terméket a legközelebbi Olympus szervizátvevőhelyre.

Hogyan szervizeltethetem Olympus termékemet?

A garanciális javítás feltétele a jótállási szelvény és a vásárlást igazoló számla beumtatása. Ezek hiányában a garanciális javítást nem tudjuk elvégezni.

Ha nem tudja a terméket eljuttatni a viszonteladóhoz, kérjük vegye fel a kapcsolatot a szervizátvevőhellyel az alábbi elérhetőségeken.

Az ügyintézés felgyorsítása érdekében töltse le a hibabejelentő lapot, és kitöltve mellékelje a szervizeltetni kívánt Olympus készülék mellé.

http://www.olympus.hu/site/rmt/media/consumer/downloads/HU_Repair_Form.pdf

Ne feledje mellékelni a vásárlást igazoló blokk vagy számla másolatát, a jótállási jegyet vagy a fényképezőgép sorozatszámát. Kérjük, hogy a javításhoz nem szükséges tartozékokat tartsa magánál.

A javítandó Olympus készülék szervizbe küldésének során ügyeljen a termék biztonságos, nyomon követhető szállításáról az alábbi címre:

Olympus Mintabolt és Szerviz átvevőhely

H-1074 Budapest Dohány utca 67.

Tel: +36 1 696-0721

Fax: +36 1 696-0722

Nyitva tartás: H-P: 10-18, Sz-V: zárva

Amennyiben egyéb kérdése merülne fel a szervizelésre vonatkozóan, írjon az OLYMPUS munkatársainak a következő címre:

email:camera.support.hu@olympus.eu

A szerviz szolgáltatás átfutási ideje a beérkezéstől számítva két hét.

Milyen esetekre terjed ki a 24 hónapos jótállás?

Kérjük, olvassa el jótállási feltételeinket . TA jótállás nem terjed ki a nem rendeltetésszerű használat, baleset, figyelmetlenség, vagy a készülék normális mértékű elhasználódása miatt szükséges javításokra.

Az Olympus által biztosított 24 hónapos jótállási idő lejárt. Ezután is igénybe vehetem a szerviz szolgáltatást?

Természetesen igen. Kérjük olvassa el a fenti információkat. A javítás költségeiről kalkulációt készítünk, amit levélben, e-mailben vagy faxon küldünk meg Önnek. Javítási igényét hasonló módon kérjük jelezni.