Ön Internet Explorer 6 böngészőt használ. Ez a verzió elavult.
A gyorsabb és megbízhatóbb böngészés érdekében javasoljuk, hogy váltson a következő verziók valamelyikére:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Szervizelési információk

A szervizinformációk mellett regisztrálhatja is termékét javításra és követheti a javítás folyamatának állapotát.

Javítószolgálat

Professzionális hangrögzítő rendszerek

Az Olympus/OM Digital Solutions professzionális hangrögzítő rendszereivel kapcsolatos kérdéseivel kérjük, keresse helyi OM Digital Solutions professzionális hangrögzítő rendszerekkel foglalkozó partnereinket.

Kérjük, keresse az Önhöz legközelebbi OM Digital Solutions partnerünket itt

Ügyfélszolgálat
Szervizeléssel kapcsolatos kérdések és támogatás
E-mail: info@olympusmintabolt.hu
Tel.: +36 1 696 -0721

Nyitva tartás: H-P: 10.00-18.00, Sz-V: Zárva

Hangrögzítők

Az összes többi audio termékre az alábbi ügyfélszolgálati információk vonatkoznak.

Kattintson a kívánt témakör címére:

Technikai jellegű kérdésem van egy Olympus audio termékkel kacsolatban.

Küldje el kérdését e-mailben az OM Digital Solutions ügyfélszolgálati munkatársai részére, vagy hívja őket telefonon. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

További információkért kattintson ide .

Mit tegyek, ha Olympus termékem meghibásodott?

Először olvassa el a használati útmutatót . Szükség esetén keresse fel viszonteladóját , aki megvizsgálja a terméket, és szükség esetén továbbítja nekünk, vagy juttassa el a terméket a legközelebbi OM Digital Solutions szervizátvevőhelyre.

Hogyan szervizeltethetem Olympus termékemet?

A garanciális javítás feltétele a jótállási szelvény és a vásárlást igazoló számla bemutatása. Ezek hiányában a garanciális javítást nem tudjuk elvégezni.

Ha nem tudja a terméket eljuttatni a viszonteladóhoz, kérjük vegye fel a kapcsolatot a szervizátvevőhellyel az alábbi elérhetőségeken.

Az ügyintézés felgyorsítása érdekében töltse le a hibabejelentő lapot, és kitöltve mellékelje a szervizeltetni kívánt Olympus/OM Digital Solutions termék mellé.

http://www.olympus.hu/site/rmt/media/consumer/downloads/HU_Repair_Form.pdf

Ne feledje mellékelni a vásárlást igazoló blokk vagy számla másolatát, a jótállási jegyet vagy a fényképezőgép sorozatszámát. Kérjük, hogy a javításhoz nem szükséges tartozékokat tartsa magánál.

A javítandó Olympus/OM Digital Solutions termék szervizbe küldésének során ügyeljen a termék biztonságos, nyomon követhető szállításáról az alábbi címre:

Olympus Mintabolt és Szerviz átvevőhely

H-1074 Budapest Dohány utca 67.

Tel: +36 1 696-0721

Fax: +36 1 696-0722

Nyitva tartás: H-P: 10-18, Sz-V: zárva

Amennyiben egyéb kérdése merülne fel a szervizelésre vonatkozóan, írjon munkatársainknak a következő címre:

email:info@olympusmintabolt.hu

A szerviz szolgáltatás átfutási ideje a beérkezéstől számítva két hét.

Milyen esetekre terjed ki a 24 hónapos jótállás?

Kérjük, olvassa el jótállási feltételeinket . A jótállás nem terjed ki a nem rendeltetésszerű használat, baleset, a karbantartás elmaradása, illetve a természetes elhasználódás miatt szükséges javításokra.

Az Olympus/OM Digital Solutions által biztosított 24 hónapos jótállási idő lejárt. Ezután is igénybe vehetem a szerviz szolgáltatást?

Természetesen igen. Kérjük olvassa el a fenti információkat. A javítás költségeiről kalkulációt készítünk, amit levélben, e-mailben vagy faxon küldünk meg Önnek. Javítási igényét hasonló módon kérjük jelezni.