Ön Internet Explorer 6 böngészőt használ. Ez a verzió elavult.
A gyorsabb és megbízhatóbb böngészés érdekében javasoljuk, hogy váltson a következő verziók valamelyikére:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Szervizelési információk

Technikai kérdésem van az Olympus távcsövekkel kapcsolatban.

Küldje el kérdését e-mailben az Olympus ügyfélszolgálati munkatársai részére, vagy hívja őket telefonon. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

További információkért kattintson ide .

Mit tegyek, ha Olympus távcsövem meghibásodott?

Először olvassa el a használati útmutatót. Szükség esetén keresse fel a viszonteladóját, aki megvizsgálja a terméket, és szükség esetén továbbítja nekünk, vagy juttassa el a terméket a legközelebbi Olympus szervizátvevőhelyre.

Hogyan szervizeltethetem Olympus távcsövemet?

A garanciális javítás feltétele a jótállási szelvény és a vásárlást igazoló számla beumtatása. Ezek hiányában a garanciális javítást nem tudjuk elvégezni.

Ha nem tudja a terméket eljuttatni a viszonteladóhoz, kérjük vegye fel a kapcsolatot a szervizátvevőhellyel az alábbi elérhetőségeken:

Olympus mintabolt és szervizátvevőhely

1074 Budapest, Dohány u. 67.

Nyitva tartás: H-P: 10.00-18.00, Sz-V: Zárva

Telefon: (+36 1) 696 0721

Fax: (+36 1) 696 0722

Email: info@olympusmintabolt.hu

szerviz@olympusmintabolt.hu

Internet: http://www.olympusmintabolt.hu/

Az Olympus távcsövemre vonatkozó jótállási idő lejárt. Ezután is igénybe vehetem a szerviz szolgáltatást?

Természetesen igen. Kérjük olvassa el a fenti információkat. A javítás költségeiről kalkulációt készítünk, amit levélben, e-mailben vagy faxon küldünk meg Önnek. Javítási igényét hasonló módon kérjük jelezni.

Mit takar az Olympus távcsövekre vonatkozó 25 éves európai jótállás?

Please refer to our warranty information. This warranty does not cover misuse, accident, neglect or fair wear and tear. Your statutory rights are unaffected.