Ön Internet Explorer 6 böngészőt használ. Ez a verzió elavult.
A gyorsabb és megbízhatóbb böngészés érdekében javasoljuk, hogy váltson a következő verziók valamelyikére:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Olympus Szerviz

Hivatalos 'Olympus Repair Service' oldal fényképezőgépeinkhez és objektívekhez. Gyors, egyszerű elérhetőséget biztosítunk termékeink használati útmutatóihoz, különféle letöltésekhez és online támogatáshoz.

Szerviz regisztráció

Élvezze az Olympus technikusai által biztosított gyors és megbízható szervizelés minden előnyét - valamint kövesse a javítási munka elkészülését, aktuális állapotát!

Bővebben >
  • Karbantartás - tippek

    Szeretné megtudni, hogyan lehet fényképezőgépe a legjobb kondícióban?

Szervizelési információk

Kattintson a kívánt témakör címére:

Hogyan szervizeltethetem Olympus termékemet?

A garanciális javítás feltétele a jótállási szelvény és a vásárlást igazoló számla beumtatása. Ezek hiányában a garanciális javítást nem tudjuk elvégezni.

Ha nem tudja a terméket eljuttatni a viszonteladóhoz, kérjük vegye fel a kapcsolatot a szervizátvevőhellyel az alábbi elérhetőségeken.

Az ügyintézés felgyorsítása érdekében töltse le a hibabejelentő lapot, és kitöltve mellékelje a szervizeltetni kívánt Olympus készülék mellé.

Ne feledje mellékelni a vásárlást igazoló blokk vagy számla másolatát, a jótállási jegyet vagy a fényképezőgép sorozatszámát. Kérjük, hogy a javításhoz nem szükséges tartozékokat tartsa magánál.

A javítandó Olympus készülék szervizbe küldésének során ügyeljen a termék biztonságos, nyomon követhető szállításáról az alábbi címre:

Olympus mintabolt és szervizátvevőhely: 1074 Budapest, Dohány u. 67.
Nyitva tartás: H-P: 10.00-18.00, Sz-V: Zárva

Amennyiben egyéb kérdése merülne fel a szervizelésre vonatkozóan, írjon az OLYMPUS munkatársainak a következő címre:
E-mail: camera.repair.hu@olympus.eu

Mit tegyek, ha Olympus készülékem meghibásodott?

Először olvassa el a használati útmutatót .

Ha kétségei merülnek fel, vagy a probléma továbbra is fennáll, kérjük, kattintson ide és kövesse a lépéseket a termék közvetlen szervizünkbe küldéséhez.

Garanciális termék esetén kérjük, először a termék eladójával (viszonteladónkkal) konzultáljon.

Milyen esetekre terjed ki a 24 hónapos jótállás?

Kérjük, olvassa el jótállási feltételeinket . A jótállás nem terjed ki a nem rendeltetésszerű használat, baleset, figyelmetlenség, vagy a készülék normális mértékű elhasználódása miatt szükséges javításokra.

Az Olympus által biztosított 24 hónapos jótállási idő lejárt. Ezután is igénybe vehetem a szerviz szolgáltatást?

Természetesen igen. Kérjük olvassa el a fenti információkat. A javítás költségeiről kalkulációt készítünk, amit levélben, e-mailben vagy faxon küldünk meg Önnek. Javítási igényét hasonló módon kérjük jelezni.

Technikai jellegű kérdésem van egy Olympus termékkel kacsolatban

Küldje el kérdését e-mailben az Olympus. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

További információkért kattintson ide .