OM Digital Solutions Szerviz
Hivatalos 'OM Digital Solutions Repair Service' oldal fényképezőgépeinkhez és objektívekhez. Gyors, egyszerű elérhetőséget biztosítunk termékeink használati útmutatóihoz, különféle letöltésekhez és online támogatáshoz.
-
Karbantartás - tippek
Szeretné megtudni, hogyan lehet fényképezőgépe a legjobb kondícióban?
Szervizelési információk
Kattintson a kívánt témakör címére:
- Hogyan szervizeltethetem Olympus termékemet?
- Mit tegyek, ha Olympus termékem meghibásodott?
- Milyen esetekre terjed ki a 24 hónapos jótállás?
- Az Olympus/OM Digital Solutions által biztosított 24 hónapos jótállási idő lejárt. Ezután is igénybe vehetem a szerviz szolgáltatást?
- Technikai jellegű kérdésem van egy Olympus termékkel kacsolatban
Hogyan szervizeltethetem Olympus termékemet?
A garanciális javítás feltétele a jótállási szelvény és a vásárlást igazoló számla beumtatása. Ezek hiányában a garanciális javítást nem tudjuk elvégezni.
Ha nem tudja a terméket eljuttatni a viszonteladóhoz, kérjük vegye fel a kapcsolatot a szervizátvevőhellyel az alábbi elérhetőségeken.
Az ügyintézés felgyorsítása érdekében töltse le a hibabejelentő lapot, és kitöltve mellékelje a szervizeltetni kívánt Olympus termék mellé.
Ne feledje mellékelni a vásárlást igazoló blokk vagy számla másolatát, a jótállási jegyet vagy a fényképezőgép sorozatszámát. Kérjük, hogy a javításhoz nem szükséges tartozékokat tartsa magánál.
A javítandó Olympus készülék szervizbe küldésének során ügyeljen a termék biztonságos, nyomon követhető szállításáról az alábbi címre:
Olympus mintabolt és szervizátvevőhely: 1074 Budapest, Dohány u. 67.
Nyitva tartás: H-P: 10.00-18.00, Sz-V: Zárva
Amennyiben egyéb kérdése merülne fel a szervizelésre vonatkozóan, írjon munkatársainknak a következő címre:
E-mail: info@olympusmintabolt.hu
Mit tegyek, ha Olympus termékem meghibásodott?
Először olvassa el a használati útmutatót .
Ha kétségei merülnek fel, vagy a probléma továbbra is fennáll, kérjük, kattintson ide és kövesse a lépéseket a termék közvetlen szervizünkbe küldéséhez.
Milyen esetekre terjed ki a 24 hónapos jótállás?
Kérjük, olvassa el jótállási feltételeinket . A jótállás nem terjed ki a nem rendeltetésszerű használat, baleset, figyelmetlenség, vagy a készülék természetes elhasználódása miatt szükséges javításokra.
Az Olympus/OM Digital Solutions által biztosított 24 hónapos jótállási idő lejárt. Ezután is igénybe vehetem a szerviz szolgáltatást?
Természetesen igen. Kérjük olvassa el a fenti információkat. A javítás költségeiről kalkulációt készítünk, amit levélben, e-mailben vagy faxon küldünk meg Önnek. Javítási igényét hasonló módon kérjük jelezni.
Technikai jellegű kérdésem van egy Olympus termékkel kacsolatban
Küldje el kérdését e-mailben az OM Digital Solutions részére. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!
További információkért kattintson ide .