Ön Internet Explorer 6 böngészőt használ. Ez a verzió elavult.
A gyorsabb és megbízhatóbb böngészés érdekében javasoljuk, hogy váltson a következő verziók valamelyikére:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Olympus Szerviz

Hivatalos 'Olympus Repair Service' oldal fényképezőgépeinkhez és objektívekhez. Gyors, egyszerű elérhetőséget biztosítunk termékeink használati útmutatóihoz, különféle letöltésekhez és online támogatáshoz.

  • Szerviz regisztráció

    Regisztrálja termékét és kövesse a javítás aktuális állapotát

  • Műszaki támogatás

    Műszaki információra lenne szüksége? Nem tudja, melyik termékünk lenne a legjobb az Ön számára?

  • Karbantartás - tippek

    Szeretné megtudni, hogyan lehet fényképezőgépe a legjobb kondícióban?

Szervizelési információk

Kattintson a kívánt témakör címére:

Hogyan szervizeltethetem Olympus termékemet?

A garanciális javítás feltétele a jótállási szelvény és a vásárlást igazoló számla beumtatása. Ezek hiányában a garanciális javítást nem tudjuk elvégezni.

Ha nem tudja a terméket eljuttatni a viszonteladóhoz, kérjük vegye fel a kapcsolatot a szervizátvevőhellyel az alábbi elérhetőségeken.

Az ügyintézés felgyorsítása érdekében töltse le a hibabejelentő lapot, és kitöltve mellékelje a szervizeltetni kívánt Olympus készülék mellé.

Ne feledje mellékelni a vásárlást igazoló blokk vagy számla másolatát, a jótállási jegyet vagy a fényképezőgép sorozatszámát. Kérjük, hogy a javításhoz nem szükséges tartozékokat tartsa magánál.

A javítandó Olympus készülék szervizbe küldésének során ügyeljen a termék biztonságos, nyomon követhető szállításáról az alábbi címre:

Olympus mintabolt és szervizátvevőhely: 1074 Budapest, Dohány u. 67.
Nyitva tartás: H-P: 10.00-18.00, Sz-V: Zárva

Amennyiben egyéb kérdése merülne fel a szervizelésre vonatkozóan, írjon az OLYMPUS munkatársainak a következő címre:
E-mail: camera.repair.hu@olympus.eu

Mit tegyek, ha Olympus készülékem meghibásodott?

Először olvassa el a használati útmutatót . Szükség esetén keresse fel viszonteladóját , aki megvizsgálja a terméket, és szükség esetén továbbítja nekünk, vagy juttassa el a terméket a legközelebbi Olympus szervizátvevőhelyre.

Ha kétségei merülnek fel, vagy a probléma továbbra is fennáll, kérjük, kattintson ide és kövesse a lépéseket a termék közvetlen szervizünkbe küldéséhez.

Garanciális termék esetén kérjük, először a termék eladójával (viszonteladónkkal) konzultáljon.

Milyen esetekre terjed ki a 24 hónapos jótállás?

Kérjük, olvassa el jótállási feltételeinket . A jótállás nem terjed ki a nem rendeltetésszerű használat, baleset, figyelmetlenség, vagy a készülék normális mértékű elhasználódása miatt szükséges javításokra.

Az Olympus által biztosított 24 hónapos jótállási idő lejárt. Ezután is igénybe vehetem a szerviz szolgáltatást?

Természetesen igen. Kérjük olvassa el a fenti információkat. A javítás költségeiről kalkulációt készítünk, amit levélben, e-mailben vagy faxon küldünk meg Önnek. Javítási igényét hasonló módon kérjük jelezni.

Technikai jellegű kérdésem van egy Olympus termékkel kacsolatban

Küldje el kérdését e-mailben az Olympus ügyfélszolgálati munkatársai részére, vagy hívja őket telefonon. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

További információkért kattintson ide .